Розділи сайту
Головні новини
Магія чисел: як дата твого народження визначає твою долю
За законами нумерології в нашій даті народження закладено особливу кількість долі, яка визначає не тільки характер, а й шлях у житті. Ми дізналися, як його правильно розрахувати – і жити у гармонії із собою.
Фонд Unchain Fund запустив банківську картку, на яку регулярно надсилає €25 для жінок та дітей.
Як подати заявку на компенсацію втраченого через війну житла?
Отримати компенсацію за втрату житла через бойові дії тепер можна через мобільний додаток..
Українські лікарі та психологи консультують безкоштовно та онлайн. Куди звертатися за допомогою
Клініки, сервіси та платформи, які допоможуть подбати про фізичне здоров'я та ментальний стан
Житло для біженців. Адреси, сайти, телефони, телеграм-канали, що допоможуть знайти притулок в Україні.
Укрзалізниця вже кілька днів поспіль запускає додаткові потяги на Західну Україну зі Східної, щоб евакуювати мешканців із територій, де окупант веде агресивні бойові дії. Ось список контактів, які допоможуть виїхати з небезпечної території та знайти тимчасове житло на Західній Україні.
Авторизація
Найпопулярніші книги

Книги українською » Цікаві статті » Американський вчений довів, що смерті не існує
загрузка...

Американський вчений довів, що смерті не існує

Повідомити про помилку
  • Розділ: Цікаві статті |
Американський вчений довів, що смерті не існуєВідомий американський вчений, декан Університету Уейк-Форест професор Роберт Ланца, якого журнал TIME включив в топ-100 найвпливовіших людей в світі, виступив з теорією про те, що смерті не існує, - людина просто переходить в паралельний світ. За версією дослідника, смерть є лише ілюзією людської свідомості.

Професор медицини Роберт Ланца вказує на те, що поняття смерті пов'язано з особливостями свідомості, яке асоціює відхід з життя з зупинкою функцій внутрішніх органів. «Насправді ж свідомість не згасає, а продовжує працювати, але вже в іншому світі», - наполягає вчений.
Роберт Ланца був відомий своїми дослідженнями в області стволових клітин, а також успішними експериментами з клонування зникаючих видів тварин. Кілька років тому Ланца змінив вектор свого наукового інтересу, захопившись фізикою і квантовою механікою. Свою теорію про смерть вчений сформулював під впливом даних з цих областей, віднісши їх з відкриттями астрофізики, - вона отримала назву «біоцентризм».
Роберт Ланца стверджує, що смерть - це ілюзія людської свідомості. «Люди ототожнюють себе зі своїм тілом: вважають, що тіло помре, а той помре разом з ним. Але свідомість існує поза часом і простором », - зазначає вчений.
Здатність людської свідомості перебувати де завгодно, в тому числі за межами людського тіла, узгоджується з основами квантової механіки, згідно з якими можливі відразу множинні варіанти розвитку подій. Людська свідомість, каже професор Ланца, - це вид енергії, тому воно не зникає і не може бути знищено, воно може лише нескінченно видозмінюватися і трансформуватися.
«Існує безліч всесвітів. У них і реалізуються всі можливі варіанти розвитку подій. В одній всесвіту тіло вмирає, в іншій - продовжує жити, вбираючи свідомість, яке в цей всесвіт перемістилося », - не сумнівається вчений.
  • Коментарі до книги [0]
<
Разом з цим завантажують:
  • Доведено: смерті не існує!
  • Цукровий діабет другого типу